Sunday 13 January 2013

Sihat Dengan Shaklee

Alhamdulialh dengan rezeki yang di kurnia NYA,

Hari ini bonus bulan December da masuk ke akaun Maybank. alhamdulilah syukur...Saya amat bnersyukur...boleh la mulakan busines and rollin duit...Moga ada rezeki untuk sy lagi..sentiasa percaya yang Allah akan bagi rezeki kepada umatnya yang bersunggung2...

Rezeki yang Allah bagi xpernah putus. cuma kita sebagai manusia kadang2 alpa...sentiasa lalai...if sudah tersedar yang kita lalai cepat2 istighfar...moga Allah akan ampunkan dosa-dosa kita..Amin..




istighfar

 Ni sy sertakan doa murah rezeki dan ayat seribu dinar...boleh di amalkan untuk Allah murahkan rezeki kita,,..sebagai umat islam, untuk peringatan saya dan semua kwn2, syukur adalah penting perlu setiap hari, bila kita syukur kita redha...redha apa yg dikurniakan,,untuk nak lebih mesti usaha tambah dengan yakin yg Allah akan bagi...

Amalam setiap hari..
 .

Alhamdulilah Allah bg rezeki sy dengan shaklee ini, sy sudah sihat, sekaligus dapat cantik ngn pemberian Allah..sy jaga amanat Allah meminjamkan tubuh badan so sy perlu jaga dengan sempurna.. sy sukur dengan pemberianya..kalu ada sesiapa kawan2 yang nak berkongsi ngan sy, boleh PM saya call, sms, watzupp 019-9381858..

Sambil kita berusaha untuk mengubah cara hidup kita, sambil itu kita terus n kuatkan tawakkal pd Allah, sentiasa ingat pdNYA walau apa jua yang kita lakukan...pasti dia ada bersama kita.

Doa Murah Rezeki..


Yg Benar,
Rosma Ibrahim, 
unutk info lanjut sila hubungi
Call, sms, watzupp 019-9381858





No comments:

Post a Comment